29 Ara 2010

Yeni Yıl

Her yıl radikal değişim kararları alırım yeni yıl arifesinde. Yeni yılın çok farklı olacağını söyler dururum kendi kendime.
"Spora başlayacağım"
"Daha sağlıklı besleneceğim"
"İzlemem gereken filmleri izleyeceğim"
"Kendime daha fazla zaman ayıracağım"
"Artık insanlara çok fazla güvenmeyeceğim"
Her sene de -çok affedersiniz - aynı bokları yemeye devam ederim. Bir, bilemedin iki hafta sonunda tüm radikal değişimler geldikleri gibi giderler...

Bu sene de var elbette aklımda yeni fikirler. Ancak artık akıllandım. Artık gerçekleştiremeyeceğim kararlar almıyorum. Onun yerine daha makul, gerçekleşmesi daha fazla mümkün olan kararlarla yetiniyorum.
"İnsanları kırmamaya daha fazla özen göstereceğim."
"Elimden geleni hiçbir zaman ardıma koymayacağım."
"Daha az sevip, daha az üzüleceğim."
Bu sene de insanlara daha az güvenmem gerektiğinin farkındayım ama doğuştan gelen bir ahmaklık benimki, ne kadar yanılırsam yanılayım insanlara güvenmeye devam ediyorum.

Hissediyorum, yeni yıl çok farklı olacak. Her şey daha da güzel olacak.

Gerçekleşsin veya gerçekleşmesin, her yeni yıl arifesinde hayatımda radikal değişimler yapacağıma dair kararlar alırım. Bu sene de...
Sizin de kafanızda yeni yılda uygulamak istediğiniz kararlar varsa, gerçekleşsin veya gerçekleşmesin, sıkıca tutun onları. Hayatınızı değiştirebileceğinizin farkında olun. Bilirsiniz ki; değişmeyen tek şey değişimin kendisidir...

İyi seneler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersin?